با این غذاهای گیاهی کلیه هایتان را جلا دهید

توضیحات:

  • اینطور ثابت شده که مصرف مواد غذایی پرچرب و پردازش شده یا محصولات حیوانی، استرس زیادی به کلیه ها تحمیل می کند و منجر به افزایش تولید اسید اوریک توسط کلیه ها می شود.

    بهترین انتخاب های غذایی بر پایه گیاهان برای حفظ عملکرد کلیه ها از این قرارند:

    فلفل قرمز: سرشار از ویتامین ب ۶، ویتامین آ، اسید فولیک و لیکوپن برای پاک کردن و تصفیه کردن کلیه ها است.

    جعفری: به عنوان بهترین تمیز کننده کلیه شناخته شده است. جعفری منجر به افزایش حجم ادرار، دفع بیشتر سدیم و افزایش بازجذب پتاسیم می شود.

    قاصدک: خاصیت ادرار آور دارد. قاصدک حاوی مقادیر قابل توجهی منیزیم، پتاسیم و دیگر املاح معدنی و ویتامین ها برای تقویت عملکرد کلیه و کاهش خطر ابتلا به تشکیل سنگ است.

    خیار: مطالعات نشان داده که مصرف خیار به طور منظم، منجر به نظارت بر اسید اوریک بدن و در نتیجه جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه و سنگ مثانه میشود.

    کرفس: منجر به ترویج عملکرد سالم و طبیعی کلیه ها با از بین بردن سموم بدن می شود.

    گشنیز: باعث کاهش خطر تشکیل رسوب در کلیه ها می شود. گشنیز برای از بین بردن جیوه، که یک فلز سمی است و منجر به کاهش توانایی کلیه ها برای فیلتر کردن سموم و افزایش خطر ابتلا به بیماری های کلیوی می شود، مفید است.

    انواع کلم: حاوی ترکیبات ویژه ای هستند که به کبد در خنثی سازی سموم کمک می کنند و بار سموم روی کلیه ها را نیز کاهش می دهند. کلم ها منبع غنی از ویتامین های ث، کا، اسید فولیک، و ویتامین ب ۶ هستند و آنهم برای حمایت از سلامت کلیه ها. فیبر موجود در گل کلم به جذب بهتر مواد مغذی کمک می کند و منجر به کهش مقادیر سمومی می شود که به طور معمول از طریق کلیه ها برای دفع پردازش می شود.

    سیر و پیاز: سبزیجات خانواده پیاز حاوی آلیسین هستند؛ ترکیب قدرتمندی که خواص ضد التهابی باورنکردنی دارد و به مبارزه با عفونت دستگاه ادراری می رود.

    سیب: منبع عالی از فیبر است و منجر به خنثی شدن سموم دستگاه گوارش می شود و بار سمی روی کلیه ها را کاهش می دهد. سیب همچنین به کاهش کلسترول کمک می کند و با پاک کردن خون، اثرات مفید روی سیستم قلبی عروقی دارد و به کاهش التهاب کمک می کند.

    توت ها: این میوه های خوشرنگ کلید سلامت کلیه ها هستند. انواع توت ها منجر به کاهش عفونت دستگاه ادراری می شوند و خاصیت ضد التهاب دارند.


  • تهیه و تنظیم توسط صحرا دارو
    تماس : 09133025634
    انتشار خبر در :